کفش سفید

از کفش های سفیدمان چگونه نگهداری کنیم؟

[woodmart_title align=”right” style=”bordered” title=”کفش سفید – تمیز کردن لازمه نگهداری است” woodmart_css_id=”600fa3d700b76″ title_width=”100″ title_custom_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJjb2xvciI6WyIgLndvb2RtYXJ0LXRpdGxlLWNvbnRhaW5lciJdfSwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MDBmYTNkNzAwYjc2IiwiZGF0YSI6eyJkZXNrdG9wIjoiIzFlNzNiZSJ9fQ==”]
اگر می خواهید کفش های سفید مد روز شما، به جای خاکستری یا قهوه ای سفید روشن به نظر برسند ، باید مرتباً از آنها مراقبت کنید – به همین سادگی است.
کفش های سفید در هر مدل و اندازه ای هستند. مسلما یکی از مدل های پرطرفدار، کفش کتانی سفید است. این کفش با وجود مراقبت های اضافی که کفش های سفید در مقایسه با سایر رنگ ها نیاز دارند، جای خودش را در طی زمان در نزد با علاقه مندان به کفش های ورزشی، تثبیت کرده است.
اما کفش کتانی سفید تنها کفش سفید مطرح نیست. کفش های چرمی  سفید مطمئناً در زمره کفش های محبوب هستند به همراه بندهای سفید و صندل های سفید. کفش های رنگ روشن در طول سال محبوب هستند. به طور کلی، انواع کفش های سفید وقتی تمیز و پولیش شده باشند ، بهترین ظاهر را دارند.
[woodmart_title align=”right” style=”bordered” title=”کفش های سفید سریع ، خاک را جذب می کنند” woodmart_css_id=”600fa534f02c9″ title_width=”100″ title_custom_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJjb2xvciI6WyIgLndvb2RtYXJ0LXRpdGxlLWNvbnRhaW5lciJdfSwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MDBmYTUzNGYwMmM5IiwiZGF0YSI6eyJkZXNrdG9wIjoiIzFlNzNiZSJ9fQ==”]
سطوح سفید و صاف در پنهان کردن خاک یا گرد و غبار خوب عمل نمیکنند. با این حال ، فقط لکه های بزرگ نیستند که باید نگران آنها باشید. کفش های سفید وقتی کاملا سفید تمیز هستند بهترین ظاهرشان را دارند. برای اطمینان از اینکه کفش هایتان رنگ اصلی خودشان را حفظ کرده و به مرور زمان کم رنگ نشوند، باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. کفش های سفید احتمالاً گزینه صحیحی برای دسته ای از ما که معمولا رسیدگی به کفش ها را فراموش میکنیم نیستند.
[woodmart_title align=”right” style=”bordered” title=”چطور کفش های سفید را ضد آب، تمیز و پولیش کنیم” woodmart_css_id=”600fa79282772″ title_width=”100″ title_custom_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJjb2xvciI6WyIgLndvb2RtYXJ0LXRpdGxlLWNvbnRhaW5lciJdfSwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MDBmYTc5MjgyNzcyIiwiZGF0YSI6eyJkZXNrdG9wIjoiIzFlNzNiZSJ9fQ==”]
شما می توانید برنامه مراقبت خود را با ضد آب کردن کفش های سفید خود قبل از اولین استفاده شروع کنید. CARBON LAB PROTECTING SPRAYاز کفش ها محافظت می کند، آنها را خشک نگه می دارد و مانع از چسبندگی آلودگی به سطح کفش می شود.
لکه ها و آلودگی های سطحی را می توان براحتی و با استفاده از با استفاده از یک پاک کن لاستیکی نرم از بین برد. اگر با لکه های سرسختانه تری سر و کار دارید، BAMBOO LOTION یک محصول عالی برای این کار است. این محصول همزمان چرم را تمیز و احیا میکند.
برای اینکه کفش های شما سفید درخشان باشند، مطمئن شوید که از یک پولیش مناسب برای کفش سفید مانند SNEAKER WHITE استفاده کنید. این پولیش سفید ضد آب برای کفش های چرم سفید و حتی کفش هایی که از پارچه یا مواد مصنوعی سفید ساخته شدند کاربرد دارد.
اگر به دنبال احیا کردن کفش های سفید قدیمی هستید، توصیه می کنیم از کرم COLORIT در رنگ سفید استفاده کنید. این کرم ترمیم کننده خراش ها را می پوشاند و به کفش ها یک لایه رنگ جدید روشن می دهد.

محافظت کننده یک لایه محافظ تنفس پذیر تشکیل می دهد.

تمیز کردن با برس و یا اسپری لکه های کفش سفید را از بین می برد.

با مراقبت کننده  مناسب، رنگ سفید برمی گردد.

کفش های چرمی سفید احتیاج به مراقبت ویژه نیاز دارند، اما وقتی که شما طیف کامل محصولات Collonil را در اختیار داشته باشید کار سختی نیست. کفش های شما در کمترین زمان ممکن نو و تازه می شوند. این راحتی تمیز کردن را ارزشمند می کند.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *